воскресенье, 16 ноября 2014 г.

Використання ІКТ в дошкільному навчальному закладі

Використання ІКТ в дошкільному навчальному закладі



Сьогодні виграє той педагогічний працівник, який не лише може дати базові знання дитині, а й спрямувати її на самостійнеоволодіння ними. Для розвитку у малюків стійкого пізнавального інтересу педагог має докладати неабияких зусиль. Пере нимстоїть завдання зробити заняття  цікавим  і  насиченим інформацією, яка спонукала б дітей до активної пізнавальної діяльності. Тобто пропонований матеріал педагогічним працівником для пізнання має містити елементи надзвичайної, дивовижної,несподіваної інформації, такої, що викликає у дошкільників інтерес до освітнього процесу і допомагає створити позитивнуемоційну атмосферу навчання. Лише такий підхід до організації освітнього процесу сприятиме розвитку розумових  здібностейдітей. Адже саме здивування будить думку і веде до розуміння. 
Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) – часто використовується як синонім до інформаційних технологій (ІТ), хоча ІКТ це загальніший термін, який підкреслює роль уніфікованих технологій та інтеграцію телекомунікацій (телефонних ліній та бездротових з'єднань), комп'ютерів, підпрограмного забезпечення, програмного забезпечення, накопичувальних та аудіовізуальних систем, які дозволяють користувачам створювати, одержувати доступ, зберігати, передавати та змінювати інформацію.
Актуальність проблеми інформатизації управління навчальним закладом полягає в створенні, впровадженні та розвитку комп'ютерно - орієнтованого освітнього середовища на основі інформаційних систем, мереж, ресурсів і технологій.
Головною метою є підготовка фахівця, в тому числі керівника закладу освіти до діяльності в умовах інформаційного суспільства, комплексна перебудова педагогічного процесу, підвищення його якості та ефективності. Вирішенню цього питання сприяє інформатизація навчального закладу.
Інформатизація є одним із головних напрямів сучасної науково-технічної революції, на якому ґрунтується перехід від індустріального етапу розвитку суспільства до інформаційного. Це процес перебудови життя суспільства на основі використання достовірного, вичерпного і своєчасного знання у всіх суспільно значущих видах діяльності.
Колектив нашого дошкільного навчального закладу дійшов висновку про необхідність використання у педагогічній діяльностісучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). 
З вересня 2011 року дошкільний навчальний заклад підключено до мережі Інтернет. Педагогічні працівники широковикористовують в освітньо-виховному процесі ІКТ. Одним із напрямів використання ІКТ педагогами дшкільного навчальногозакладу є створенні власні мультимедійні  продукти,  користування Інтернет-ресурсами, впровадження в освітній процескомп’ютерних програм, ігор, відеоуроків тощо.
Різноманітні мультимедійні продукти, ігри, відеоуроки Ви маєте змогу переглянути не тільки на сайті завідувача, а також й насайті дошкільного  навчального закладу у рубриках фахівців.
Однак слід пам’ятати, що замінити живе спілкування педагога з дитиною інформаційно-комунікаційні технології не можуть іне повинні, навіть  зважаючи на їхній величезний позитивний потенціал.
Лише чітке всебічне планування, систематична робота з упровадження та розвитку ІКТ, навчання персоналу і постійнийконтроль за втіленням таких  інновацій в освітній процес дає змогу дошкільному навчальному закладу йти в ногу з часом.

Комментариев нет:

Отправить комментарий