понедельник, 17 ноября 2014 г.

ЛІТЕРАТУРА

1.                Амонашвили Ш.А. Паритеты, приоритеты и акценты в теории и практике образования / Ш.А.Амонашвили, В.И.Загвязинский // Педагогика. – 2000. – №2. – С. 13-17.
2.                Базова програма розвитку дитини дошкільного віку „Я у Світі” / наук. кер. та заг. ред. О.Кононко. – 3-тє вид., випр. – К. : Світич, 2009. – 430с.
3.                Бех І.Д. Виховання особистості: У 2 кн. – Кн. 1: Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади. – К.: Либідь, 2003.
4.                Богуш А.М. Заняття з розвитку мови в дитячому садку: Посібник для вихователів. – К.: Радянська школа, 1998. – 175с.
5.                Богуш А.М. Заняття з розвитку мови дітей у дошкільних закладах: Посібник для вихователів. – К.: Радянська школа, 1979. – 149с.
6.                Богуш А.М. Методика навчання української мови в дошкільних закладах: Навчальний посібник для студентів педінститутів та учнів педучилищ. – К.: Вища школа, 1993. – 326с.
7.                Богуш А.М. Методика розвитку рідної мови і ознайомлення з навколишнім у дошкільному закладі. Практикум: Навчальний посідник для студентів вищих пед. навч. закладів спец. „Дошкільне виховання” – К.: Вища школа,  1995. – 190с.
8.       Богуш, А. Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей [Текст] : підручник для студ. ВНЗ [факультетів дошкільної освіти] / А.М. Богуш, Н. Гавриш, Т. Котик. – К. : Слово, 2006. – 304с.
9.                Богуш А.М. Розвиток мови дошкільників у сім’ї: Посібник для вихователів. – К.: Радянська школа, 1975. – 120с.
10.            Богуш А.М. Розвиток мови у дітей дошкільного віку. – К.: Радянська школа, 1972. – 104с.
11.            Бойчук О.В. Дитячий садок із поглядом у майбутнє. / О.В.Бойчук, Л.Б.Фесюкова. – Харків: Весна, вид-во «Ранок», 2005. – 112с.
12.                              Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. і голов. ред. В.Т.Бусел. – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2002. – 1440 с.
13.                              Волошина В.Я. Педагогічна й освітня діяльність Т.Г.Лубенця: Монографія. – К.: ВЦ „Академія”, 1999. – 128с.  – на с.82
14.           Гавриш Н.В. Заняття в сучасному дошкільному закладі: методичний посібник – К., 2007.
15.            Гавриш Н.В. Художнє слово і дитяче мовлення. – Донецьк: Лебедь, 1998. – 173с.
16.            Гавриш Н.В. Як ми виховуємо  творчу особистість / Н.В.Гавриш // Дошкільне виховання. Палітра педагога. – 2000. – № 3-4.
17.           Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – Київ: Либідь, 1997. – 376с.
18.            Гордуз Н. Нестандартні форми навчання молодших школярів на уроках рідної мови  / Н.Гордуз // Початкова школа. – 2003. – №4. – С.1-4.
19.            Горлова Н.А. Личностный подход в дошкольном образовании. Стратегия и путь реализации. – М.: МГИУ, 2000.
20.                Грушко О.В. Творчий розвиток молодших школярів у процесі мовленнєвої діяльності / О.В.Грушко // Психолого-педагогічні аспекти розвитку пам’яті та творчого мислення: Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 жовтня 2008 року). – Вінниця: ВІОПП, 2008. – С.71-74.
21.            Давыдов В.В. Деятельность ребенка должна быть желанной и радостной / В.В.Давыдов // Дошкольное воспитание. – 1998. – №5. – С.83-86.
22.           Демчик Д.А. Нетрадиційні форми навчання / Д.А.Демчик, Б.П.Гукач // Рідна школа. – 1995. – №9. – С.65-67.
23.           Державна національна програма „Освіта” (Україна ХХІ століття): [затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 3 листоп. 1993 р.]. - К.: Райдуга, 1994. - 81 с.].
24.           Дитина : програма виховання і навчання дітей від двох до семи років / наук. кер. проекту О.Огнев’юка ; К.Волинець ; авт. кол.: Г.Бєлєнька, Е.Бєлкіна, О.Богініч та ін. – 3-тє вид., доопр. та доп. – К. : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2012. – 492 с.
25.           Діагностика готовності дітей до навчання в школі / Барташнікова І.А., Барташніков О.О. Як визначити рівень розумового розвитку дитини. – Тернопіль, 1998.
26.           Дошкільна лінгводидактика. Хрестоматія. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів // Упорядник - Богуш А.М. Частина 1. та 2. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2005.С.– 212.
27.           Дубінка М. В.Сухомлинський про розвиток інтересу дітей до знань / М.Дубінка // Початкова школа. – 1998. - №2. – С.4-6.
28.           Закон України про дошкільну освіту і виховання // Розкажіть онуку. –2000. – №19. – С.1-31.
29.           Зязюн І.А. Пріоритетні принципи дидактики сучасної професійної освіти / І.А.Зязюн // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2000. – № 1. – С. 11-19.

30.            Іванчук М. Інтегрований урок як специфічна форма організації навчання / М.Іванчук // Початкова школа. – 2004. – №5. – С.5-6.

Комментариев нет:

Отправить комментарий